LIEBE IST FÜR ALLE DA


Igår fixade jag en helt underbar tjänst till min mobil från Tele 2's hemsida som heter Music Unlimited. Med detta får man över 30 förprogrammerade musikkanaler rätt in i mobilen, möjlighet att skapa egna playlists och just nu - testa detta gratis ända fram till 30 juni 2010! Tyvärr gäller detta bara om du har ett Comviq eller Tele 2 abbonemang / kontantkort och endast om du beställer tjänsten innan 31 december. Denna gratisperiod ligger på ett värde kring 270 kr och efter att gratisperioden löpt ut får man betala 39 kr/månad, vilket inte är superdyrt heller! Igårkvälls när jag inte kunde somna fastnade jag direkt för en kanal som heter "metalbox".



"Tycker du om ljudet när ett tåg kör över en bil? Då gillar du Metalbox, tyngre än tåget!"

På den stund jag lyssnade igår spelade dem corroded, smash into pieces, scar symmetry, bleeding through, lamb of god, deathstars, august burns red, bring me the horizon osv. Alltså spelade dem oerhört bra musik! Och det är ingen reklam eller mellansnack! För mer info, besök Tele 2's hemsida!


Peace and love har haft bandsläpp
och de sista tillskotten till festivalen för i år är Kent, D-A-D (DK), Vitalic (FR), Melissa Horn, Nisse Hellberg, Khoma, Chords, Troublemakers samt Venerea. Måste då säga att detta inte var det bästa bandsläppet dem kuna ha haft inför jul, tycker att dem hade kunnat bjuda på lite mer än såhär. Menmen, Kent är ju ett bra tillskott i alla fall!

Kommentarer
Postat av: lisa bjernhagen

nej peace and love har aldrig riktigt lockat mig...



sv: joo, ja kanske det :) såg massa klipp därifrån det året nämligen och verkade inte vara så värst blandat.

2009-12-10 @ 12:24:06
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Malin

jag kommer förmodligen åka till peace ENBART för att kent spelar där <3

2009-12-11 @ 15:23:03
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0