-

Jag har ingenting att skriva,


mer än att jag hatar att leva just nu. Dels för att mina mamma och hennes man ska skiljas, dels för att skolan totalt knäcker mig just nu och dels för att min pojkvän är riktigt dum.

Okej, han är nog egentligen inte så jävla dum men just nu så känns allt så värdelöst. De senaste 1,5 veckorna har jag pluggat varje jävla vaken minut för att jag ska kunna göra bort alla mina prov innan jullovet. Varför? Jo, för att jag ska kunna spendera extra mycket tid med min pojkvän som jag annars bara kan träffa på helgerna annars. Han är den som får mig att känna mig varm och hemma även om min familj håller på att gå sönder på mitten just nu. Men han verkar inte förstå vad jag offrat för att få vara med honom, när han inte ens kan offra hela helgen för att vara med mig innan jul. Och ja, jag insåg nyss att jag inte informerat honom om att jag gjort allt detta för honom - men fan, lite får man fatta själv.. typ.

Och jag vet inte ens varför jag trycker ur mig den här ordspyan här, när jag vanligtvis försöker att inte vara för personlig i den här bloggen.. Men vet inte alls vad jag ska ta mig till just nu. Känner hur jag kletat ut allt smink i ansiktet nu när jag suttit och skrivit det här och gråtit ner hela jävla tangentbordet.

Förstår inte ens meningen med att gå till skolan resten av veckan, allvarligt. Vad ska jag göra där? Låtsas som att jag inte vill dö varje vaken sekund just nu, för att hela min grund - allt jag stödit mig på i 5 år - håller på att totalt raseras. Hatar att känslor dör, hatar att folk skiljer sig, hatar att folk hittar nya, hatar allt.

Det gäller att vara stark! Men jag klarar inte av att vara det just nu. Inte själv i alla fall..
Och det är just så jag känner mig just nu - helt jävla totalt ENSAM.

Kommentarer
Postat av: Frida

jag känner precis lika dant, jag lägger också ner mycket tid på skolan och tror jag snart bränner ut mig, hinner inte heller träffa mina kompisar så mycket, och eftersom jag har så mycket att göra, vill jag ha allting klart så jag kan umgås med mina vänner på lovet! Och många tror att jag bara stöter bort dem :( suger

2009-12-17 @ 08:30:23
Postat av: maddi

du är inte ensam lindis, jag finns alltid här<3

2009-12-17 @ 12:42:18
Postat av: Linda

frida: ja, det är helt sjukt vad man slitar på sig själv för andra skull. förstår knappt varför egentligen, man får ju ingenting tillbaka för det.. :/



madde: ily <3

2009-12-17 @ 15:36:48
URL: http://lindaigglund.blogg.se/
Postat av: Alex

det där sög, gumman. Allt blir bättre, du är stark, och du är INTE ensam. Jag är inte nummer ett personen direkt, men jag finns.:*

2009-12-17 @ 17:45:31
Postat av: Linda

alex: tack <3 mår bättre idag, men ibland har man riktiga sånna där svackor när allt är skit.

2009-12-17 @ 18:13:17
URL: http://lindaigglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0