PÅ MINA VÄGGAR/LIBERTINES

mina väggar är prydda av allt möjligt och nu ska ni få se, precis vad som finns där!



1. dave lepard, fd sångare i crashdiet. rest in sleaze ♥
2.
billy talent.
3. my chemical romance + biljett från november 06.
 4. bmth + biljett från maj 08.
5.
kill hannah + biljetter från april 08 samt oktober 08.
6.
guns n' roses
7.
good charlotte + biljett från maj 07.



1. mcr (älskaren)
2. mötley crüe
3. my passion + biljett från aug 09 (såg dem även i okt 08)
4. him + biljett från feb 08 (såg dem även i juni 08)
5. aiden + biljetter från apr 08 & okt 08
6. kent
7. neverstore + autografer (sett dem 8 ggr under 07 & 08)
8. manson + biljett från dec 07
9. wednesday 13 + biljett från apr 07
10. mcr, manson


1. deathstars (såg dem juli 08)
2. the sounds (såg dem juli 07 & juli 09)
3. kollage med bilder på vänner.
4. dvder, däribland alla american pie filmerna


1. alla mina halvdålig skivor, typ absolute music osv.
2. jag i mangaformat (bästa vän som ritat)
3. ugglan. han är snygg! vaktar mina pengar gör han också.
4. kentboxen.
5. alla mina superbra skivor. tänkte att vi skulle ta en närmare titt på dem imorgon.



1. ful bild från arvika. detektivbyrån + mig & elin.
2. signs från matilda, madde, veronika.
3. brudnäbb med sandra fröjd när jag var 6.
4. kärlekskort från min första pojkvän.
5. neverstore autografer.



1.
smk - boss for leader + min fulsnygga stereo.
2. cpgitarr som jag aldrig lärt mig att spela på.
3. mina bra böcker! 2 twilightböcker fattas dock.
4. min minneshörna till min bortgångna vän sandra ♥
5. gammalt foto på mig & elin.



1. min fd misse, felixian.
2. "skyddsängel" från min mormor.
3. första pussbilden ♥



i min ena garderob gömmer sig oli. titta så fin han är!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

mysigt rum!

2009-08-29 @ 17:03:58
URL: http://phose.blogg.se/
Postat av: SANIBO

hot ;)

har en del liknande på min vägg. på mina väggar finns det dock inte plats förmer... sorligt nog, haha

2009-08-30 @ 16:43:48
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0