konserthöst

ni som läser min blogg vet hur konsertgalen jag är. sommaren har hittils varit lite konsertfattig
då jag endast varit iväg på lady gaga om man inte räknar arvikafestivalen.

den 21 augusti är det dock dags igen att bege sig mot stockholm. jag och elin övernattar hos
elins moster och morgonen efter så kilar vi iväg till nykvarn (en liten bit utanför södertälje).
det kommer att vara på samma ställe som moshpit open, där jag också var - fast förra året.
den 22 augusti är det alltså dags för oss att se hadouken! för första gången någonsin!
andra artister som spelar på endagsfestivalen är dead by april, the ghost of a thousand,
millencolin, my passion, attack! attack!, adept, intohimo, me vs hero, andrew w.k.
(för mer info om stagedive day out '09 besök deras hemsida - www.stagedivedayout.com/)

andra datum att se fram emot:

4 september - håkan hellström (gröna lund, sthlm)
16 oktober - bring me the horizon (klubben sthlm)
9 november - marilyn manson (globen sthlm)
13 november - placebo (globens annex, sthlm)

Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: yes, in stockholm!

ja det är ju fan ett måste alltså :D

2009-08-07 @ 17:52:47
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Anonym

planer för kvällen? =)

2009-08-07 @ 19:50:14
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/
Postat av: Emelie

jag vill också se bmth, hehe :D

2009-08-07 @ 23:43:13
URL: http://dropdeadretard.webblogg.se/
Postat av: j.

Håkan i stockholm! DÅ SES VI :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0