among hollow heroes

(jag fick ladda upp bilderna på ett annat ställe och lägga in dem, funkade inte annars)



och här kommer det ni alla har väntat på - stagedive
day out 09 ur mina och en dålig mobilkameras ögon!


på morgonen såg jag ut såhär:



eftersom att ute såg det ut såhär:



solen kom fram, vi kom fram till nykvarn & vi såg älskade my passion






Photobucket

när rastlösheten började kicka in - monster! resulterade i  hyperaktivitet.

Photobucket'

vi satt i solen, drack monster och kikade me vs hero
(skitbra förövrigt)

Photobucket

vi gick tillbaka ner till den mindre scenen och såg lite på disco ensemble

Photobucket

sen trängde vi oss längst fram vid största. dags att börja köa för hadouken!
då fick vi se lite saving joshua på köpet.

Photobucket

innan hadouken såg vi attack attack. dem är vidrig bra och jag njöt som fan.
synd bara att gitarristen hade asmycket problem. tyckte synd om honom :c

Photobucket

vi såg det som vi väntat på hela dagen - HADOUKEN!

Photobucket

Photobucket

vi såg sonic syndicate - rolands sista sverigespelning
det var totally awesome!

Photobucket

Photobucket

såhär fin var jag tydligen på sonic konserten.. någon från rockspot.se
knäppte lite kort. (bara glad att inte någon av de andra kom upp, hahah!)

Photobucket

jag träffade laurence i my passion (sångaren) och han signerade min biljett

Photobucket

en attack! attack! cd införskaffades, där sångaren fick skriva sin lilla kråka. finfint!
(han var oerhört trevlig btw! sa att jag var awesome och grejer, hoho)

Photobucket

förlåt för dåliga samt små bilder, men det var det bästa jag kunde göra i dagsläget.

Kommentarer
Postat av: Bella

Härliga bilder. du ser ut att haft skit kul :D

2009-08-25 @ 18:51:56
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0