a little piece of heaven




nu är elin här! så de närmaste dagarna är vi två som bloggar. just nu sitter vi här och
chillar efter en runda på dollarstore samt ÖB. där inhandlades en sminkapplikator,
ögonskugga, piercingsmycke, kajal, hårspännen och örngott. ur högtalarna smiter
edsel dopes röst ut och lite tyst sjunger vi med, die motherfucker die motherfucker die!

testade även att sminka mig lite imorse. är som sagt sjukt kass på det, men ja .. jag
är ju i alla fall bättre än jag var för något år sedan.. jag säger bara knallrosa
ögonskugga, eyeliner runt hela ögonen osv.. haha!

ikväll väntar ett spännande inlägg om alla våra allra största idoler, nya favoriter och
ja - sån musik du bara måste lyssnat på innan du dör!

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: hehe :]



jag är också ganska kass på att sminka, brukar nästan aldrig använda ögonskugga, det blir bara fult haha, så brukar bara ha eyeliner och mascara :)

2009-08-09 @ 18:23:39
URL: http://dropdeadretard.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0