what if i wanted to break

det gör ont i varenda liten millimeter av min kropp.
det är verkligen på riktigt den här gången.

du som brukade vara min bästa vän.
du gick 1cm ifrån mig på krogen,
såg på mig,
gick vidare.
inte ett ord

fan, jag vet inte.
jag grät hysteriskt i kanske 30 sekunder
och torkade sedan bort allt och svepte 3 drinkar.
alkoholen ville dock inte samma sak som mig
och hur mycket jag än drack
så kände jag inte av någonting alls.

fan fan fan fan fan fan
vi hade kunnat använda de 2 år vi spenderade
tillsammans på ett så mycket bättre sätt,
om vi bara vetat att det skulle sluta såhär.

jag har gråtit nog nu.
men ändå rinner tårarna stup i kvarten.




varför gjorde du såhär?
hur kan hon betyda så himla mycket mer än mig?
2 års vänskap var tydligen ingenting jämför med en tjej
som du varit tillsammans med i 2 månader?

fan, hade det inte varit för din idioti
hade jag aldrig sagt hejdå.

hur fan kunde jag tro att du älskade mig.




vi som alltid skulle vara bästa vänner..

Kommentarer
Postat av: Fanny

va? var martin på krogen? ;O

2009-04-02 @ 16:32:36
URL: http://arvendal.blogg.se/
Postat av: miahmariah

Ja eftersom hennes mamma avslöjade henne så ska du få adressen av mig.



www.blocked.blogg.se



läs många inlägg om du vill förstå varför hon ljuger.

2009-04-02 @ 16:56:38
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: Fanny

jaha.. jag tänkte väl.. haha.. äh skit i honom, du sa ju att du raderat honom ur ditt liv nu så rikta inte en blick mot honom, han är inte värd det :)

2009-04-02 @ 17:33:54
URL: http://arvendal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0