eyes on fire

svartsjuka

varför är människor så svartsjuka av sig?
att vara tillsammans med någon är väl ändå en bekräftelse på att den
personen verkligen vill vara med en? men förstår vi det?

och även fast man inte vill och kanske till och med stretar emot som fan
så tappar vi taget och glider ner i svartsjuketräsket.


jag vill ärligt kunna säga att jag inte är svartsjuk av mig.
men på riktigt så är jag sjukligt svartsjuk och kan nästan inte ens förklara
hur jävla jobbigt det är.

jag pressar in allt som fan. vad ska man annars göra?..



[blue foundation - eyes on fire]

Kommentarer
Postat av: Linda

jag e med svartsjuk av mig, mkt svartsjuk.

Vet hur de känns, hur rädd man e att förlora någon man älskar & hur rädd man e att den ska vara otrogen.

Kärlek e underbart, men inte om svartsjukan finns där som den gör för alla!

2009-04-16 @ 23:49:33
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: Sarabraceface

jag blir svartsjuk för ingenting jag med! usha. shit vad paranoid man ska vara. det är lika som att typ skriver man ett gulligt sms till en kille. sen svarar han inte på en gång. fan vad tankarna kommer. sen svarar han efter några timmar. och då känner man sig dum för att man trodde nåt annat. PINSAMT

2009-04-17 @ 01:47:58
URL: http://sarabraceface.blogg.se/
Postat av: Linda

tack så mkt:)

2009-04-17 @ 11:15:03
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0