the webs we weave

fan, jag har det vidrigt svårt just nu. jag har så mycket plugg och crap i skolan
och samtidigt så mår jag inte så jävla bra. jag är inte sjuk eller något men ja,
jag vet faktiskt inte alls vad det är som hänt. allt är sjukt jobbigt i alla fall.
hoppas av hela mitt hjärta att de kommande konserterna ska kunna muntra
upp mig litegranna i alla fall. om 12 dagar är det faktiskt dags för kill hannah
och då kanske jag äntligen får omfamna mat & jonathan igen  ♥

imorgon far jag till gävle och umgås med bästa vännerna
(förhoppningsvis så blir detta en boost i mitt humör med)
så ni får ursäkta för bloggfri helg (möjligtvis).

puss ♥







i love you guys

mat, jonathan, greg, dan & elias

Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas allt blir bättre Linda, för du förtjänar att må bra <3

2008-09-26 @ 15:49:55
URL: http://fourminutes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0