stabbing to purge dissimulation

OKEJ
Jag kunde inte somna och jag har jätteont i magen

Har ni ingenting bättre för er så får ni gärna bli medlem på pengargratis.se
och börja samla pengar. Ganska schysst idé! Bara att ta del av erbjudanden
eller att gå in på vissa hemsidor och så får du pengarna skickade till ditt konto
eller i ett brev på brevlådan. Visst låter det helt okej? Äsch, ta din tid och bli
medlem. Verkar sidan dum eller tråkig så kan du ju bara skita i medlemsskapet.
Det är ju inte som att det kostar att vara medlem!

Gör mig en tjänst och bli medlem nu!






Kommentarer
Postat av: Lina

sv : nej fyfan för bussar, jag vill ha en egen limo eller nåt att åka till skolan med :)

2008-10-31 @ 14:51:29
URL: http://fearofthefuture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0