pizza nif

Gud, ni får ursäkta min inaktivitet. Jag har bearbetat helgen som varit lite smått
och även haft en hel del i skolan att tänka på. Nu har jag dessutom dragit på
mig världens dunderförkylning! Dock kunde ingenting stoppa mig från att ta mig
till skolan imorse då jag hade redovisning i medicinkursen på morgonen och
rollutdelning innan lunch i teatern. Jag fick en roll som jag aldrig hade kunnat
tänkt mig alls men lärarnas tanke var att vi skulle få en utmaning i våra roller.
En utmaning blir det minst sagt! Jag ser fram emot det väldigt mycket faktiskt  :)

För er som undrade vad som faktiskt hände i helgen så blev jag lite halvt
ofredad i sömnen när jag sov hos en vän. Det var en kille som låg och klöste
på mig och tog mig på mina bröst (min bh hade gått sönder tidigare, så någon
sådan hade jag inte heller) och småstönade lite sisådär bakom min rygg när
han måste ha trott att jag sov. Jag brukar inte vara med om sånt här allt för ofta.
Pga en sak som hände tidigare i mitt liv så är jag ytterst överkänslig för sådana
här händelser och jag blev faktiskt helt förstörd, även fast jag kanske inte alls
visar det. Han kan till och med ha sovit, jag vet inte alls.

Jag ska bli bättre på det här med bloggandet, det lovar jag! Och senast imorgon
ska jag försöka slänga upp några bilder från taste of chaos!

puss ♥

♥ dagens

as i lay dying - an ocean between us



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0