my eyes are bleeding from the fear that's inside

För er som undrade något om hur hela vår "emogrej" gick, så failade den totalt pga
våran totala brist på sömn. Jag och Martin kom upp alldeles för sent och råkade sedan
låsa ut oss hos pappa med AIDEN biljetterna fortfarande kvar inne i lägenheten.
Vid 4 kom vi iväg från Märsta, med insläpp klockan 18.30. Pendeln blev sent pga
rälsbrist och i Karlberg hoppade vi av och tog Tbanan istället (pendeln skulle bli
stillastående i Karlberg i obestämd tid). Vid 18 stod vi utanför burgerking på stationen
och snabbt som aldrig förr tröck jag i mig maten för att sedan rusa till tbanan som
skulle ta oss till gullmarsplan och sedan vidare till klubben. fem minuter innan insläpp
stod vi i kön och då fanns det inte så mycket mer tid till att vara social på. Så ja, we
pretty much screwed it up! Haha

Det kommer fler tillfällen och det var roligt att kila runt i Stockholm när man såg ut
sådär. Jag har nog aldrig fått sådär många blickar på mig på en och samma gång!

Förövrigt så var konserten mycket underbar och creds till förbandet Sign som ägde
totalt. Ett inlägg med bilder kommer senare. Hoppas att ni orkar vänta :)

Det kommer att komma något inlägg till, då jag väljer att inte skriva ihop allt

puss ♥



http://www.myspace.com/sign

Kommentarer
Postat av: SANIBO

oh, I want pics!



vad var det ni gjorde förresten, haha?

2008-10-30 @ 19:46:36
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0