kid becomes the dream

Jag är på jättedåligt humör och har gråtit en hel jävla sjö. I övermorgon blir det Aiden
men jag känner mig ändå inte glad. Fan, jag hoppas att lovets ankomst ska kunna
uppmuntra mig lite i alla fall.

Det har liksom gått så långt nu att jag knappast bryr mig längre. Allting är bara skit
hela jävla tiden och jag har blivit van. Döda mig pls?

Hoppas att ni inte kommer sakna mig för mycket om jag inte lyckas få tag på en dator
när jag är i Märsta. Kommer hem någon gång under kommande vecka i alla fall.

Sluta inte kommentera
& sist men inte minst
I love you guys!

puss ♥


Kommentarer
Postat av: Lina

men titta ! han ser ju mänsklig ut !

2008-10-25 @ 02:10:21
URL: http://fearofthefuture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0