i'm almost emo enough to start shaving my legs

Bärbar dator + snylta på grannars trådlösa internet = internet även hos pappa i Märsta!

Imorgon ska jag och martin infiltrera dagens "emo"samhälle som kommer att köa utanför
Aiden konserten i Stockholm. Det är alltid samma sorts människor som köar och bara
som en kul grej imorgon, ska vi bli en av dom, haha!

År 2006 var jag en av dom dock, det är ingenting jag kan sticka under stolen med. Jag
 var på min första konsert (MCR november 2006) och jag bar alltid rosa ögonskugga.
Imorgon ska jag få återuppleva allt det där. Jag kommer att skratta så vidrigt mycket xD

Om någon ser oss på stan imorgon - remember - vi är 0% seriösa och vi gör det som en
kul grej för att se - hur folket utanför kommer att behandla/bemöta oss.

Detta är ingenting som ska vara elakt, utan det är bara en kul grej. Sen får ni i princip ta
det hur ni vill. Jag tycker att det är jätteroligt i alla fall!

Morgondagen kommer att dokumenteras med många bilder och många bilder på våra
(förhoppningsvis) nya vänner!  :D

puss ♥



Sry Adeon
men nu fick du lite gratisreklam i alla fall


Kommentarer
Postat av: anton

du LÄR ju få med dig ett antal emopojkar hem, får jag plats i ditt hjärta? :c

2008-10-25 @ 00:04:44
Postat av: Anonym

haha, adeon är så jävla ful utan photoshop att det är läskigt.

stackars kille.



du kommer bli phedt eftertraktad å boysen kommer skrika efter dig!

2008-10-25 @ 01:42:20
Postat av: marie

DAMN, det var jag som råkade göra en anonym kommentar! / DÖS

2008-10-25 @ 01:42:42
URL: http://ineverdreamed.blogg.se/
Postat av: Lina

Det skulle vara grymmmmt att se dem ! Jag har inte sett dem på två år tror jag. Jag älskar dem !

Hoppas mamma och pappa går med på det , så kan vi träna in Smala Sussie dansen ;D

2008-10-25 @ 02:01:44
URL: http://fearofthefuture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0