i know something you don't know

Idag kom jag att tänka på en sak, något som jag faktiskt inte alls har tänkt på den
senaste tiden. En gång i tiden så träffade jag faktiskt en kille som skulle kunnat ha
varit min drömkille. Han kanske är min drömkille, men det skulle jag inte ha kunnat
lista ut under de få timmar som vi sågs. Tänker man logiskt så borde han nästan
vara det - en av de snyggaste jag sett, underbar stil, PRATAR SPANSKA, har ett sunt
sätt att tänka på, skatear & tänker på djurs rätt i samhället (vegan, medlem i djurens
rätt).  För er kanske inte det här låter så speciellt men för mig var det här liksom
heaven. Jag viste dock inte om allt detta under den kvällen som jag umgicks med
honom, vissa saker har jag fått reda på i efterhand.

Tråkigt att han inte lär vara intresserad av en liten tjej som mig, haha.

♥ ♥ ♥

Haha ärligt, det finns ingenting som ger mig ett lika gott skratt som denna
människans blogg: http://allaboutbdb.blogg.se/
Bara namnet på bloggen borde få er alla att förstå vad den handlar om och
fyfan i helvete vad jag kan sitta och garva vissa gånger.

Har ni tråkigt så föreslår jag att ni tar er en titt! Haha




någon gammal random bild som jag har tagit




Kommentarer
Postat av: Daniel

Den ska jag kolla in!

Kom hit på logendans och höfest till Finland!

2008-11-01 @ 11:54:38
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0