when you were young

Jag tyckte inte att EMA's var så himla bra i år faktiskt.
Här kommer alla awards:

Most addictive track - Pink "So what"
Headliner - Tokio Hotel
Rock out - 30 seconds to mars
Album of the year - Britney Spears "Blackout"
New Act - Katy Perry
Video star - 30 seconds to mars "A beautiful lie"
Ultimate Urban - Kanye West
Artists Choice - Lil Wayne
Act of 2008 - Britney Spears
EMA Ultimate legend - Paul McCartney
Europe's favourite - Turkiet, Emre Aydin

Nu ska jag ut och ha kul med mina kompisar
Ha en skön och mysig fredagskväll !



Paramore fick inget pris, som jag ville

Kommentarer
Postat av: elin

bill kaulitz private partü!

2008-11-10 @ 21:57:08
Postat av: elin

bill kaulitz private partü!

2008-11-10 @ 21:59:38
Postat av: elin

bill kaulitz private partü!

2008-11-10 @ 22:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0