a modern myth

Och ni får ursäkta att det inte blev något inlägg igår. När jag kom hem från teatern var jag så slut så jag knappt orkade röra på mig. Satt brevid vår Larsliknande praktikant i bilen på hemvägen och jag dog flera gånger om. Han är så fin så jag seriöst vill att han ska flytta härifrån så jag slipper se honom mer :cc Jag blir ledsen över att han är 25 och min lärare, för jag dör seriöst när jag ser honom. LINDA DU LÄR SLUTA BLI KÄR I FEL PERSONER & du lär sluta prata med dig själv, även i din egen blogg? ..

Idag har jag varit hemma från skolan pga otrolig magvärk, vetifan var den kom ifrån. Har i alla fall inte fått ett skit gjort. Sov till två någon gång och sedan har jag suttit här och försökt städa lite (Gick inte så bra). Vid sex tiden så gick jag och mamma ut i slingan och gick 2,5 km vilket var otroligt skönt. Ska försöka göra detta varje kväll.

Alltså, känns inte som att min blogg någonsin blir mer poppis? Jag går här med mina 50 besökare om dagen och blir surare och surare. Måste man förnedra någon, vara allmänt sur eller blogga om mode för att få besökare? I sånnafall kan bloggvärlden ta sig i röven. Jag förstår mig inte på alla dessa modebloggar? Alla har tydligen samma stil och bloggar om samma saker. Hur kan det vara roligt att läsa om samma saker varenda dag? MEN SUG MIN KUK jävla tråkiga bloggvärld




Btw, childen of bodom till Sverige den 27 februari
(Stunden jag har väntat på i hur många år som helst)


Kommentarer
Postat av: Daniel

Ush för modebloggar!

Men jag e en trogen läsare - det vet du!

2008-11-19 @ 14:10:02
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: jonathan

50 besökare? du är nog tillräckligt poppis lol. slår vad om att jag har lika många, fast minus nollan!

2008-11-19 @ 18:00:56
URL: http://iamjohnlocke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0