frågestund

En ny vecka väntar och nu jävlar blir det frågestund!
Jag har haft den här bloggen uppe i ca 4 månader nu
och jag kämpar fortfarande för att få besökare. Jag har
väl inte skitlite men inte precis skitmånga heller, så
därför drar jag ut på tiden lite. Ni har till på fredag på er,
om det inte blir alldeles för många frågor då! Passa på
och fråga precis vad ni vill, för jag kommer att svara och
vara 100% ärlig på absolut allting (men kommer
absolut inte att avslöja någonting om någon annan som
jag vet osvosv, ni förstår!).

Frågorna publiceras senast på fredag då alltså!

♥ Dagens



Kommentarer
Postat av: gissa vem? :D

VAFAN LINDA! DU SKULLE JU HA ALICE - GIRLFRIEND SOM DAGENS YOUTUBE:ARE! :O

XD hAHHAA <333

2008-12-07 @ 18:43:31
Postat av: din joel tu <3

Hur känns det att vara svart, och hur har det påverkat ditt liv?

men asså jag är ju ingen rashatare...! host @_o men man blir nyfiken ;3

2008-12-08 @ 00:36:20
Postat av: Fanny

Vad har du för färg på din tandborste?

2008-12-08 @ 11:47:05
URL: http://arvendal.blogg.se/
Postat av: Ida Hasselqvist

SV: jo tack det är bra :D hur är det med dig idag då?

2008-12-08 @ 12:52:17
URL: http://hasselqvist.blogg.se/
Postat av: miahmariah

Ja, detta med besökare är inte alltid enkelt. Jag kämpar också. Men jag såg att du ändå ligger ganska bra till på de olika blogglistorna som du har i menyn. Kom gärna in till min blogg och svara på dagens inlägg. Kan ett barn vara fult?

kramkram miahmariah

2008-12-08 @ 16:38:22
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: Alice Svensson

Hur många tänder har du? :D

2008-12-09 @ 12:14:16
Postat av: Malin

Apråpå frågan om hur det är att vara svart; Du är väl inte "svart"? o_O Du är väl typ.. spansk?



- Vad gillar du mest; Te eller kaffe?

2008-12-09 @ 19:09:04
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: Anonym

"Apråpå frågan om hur det är att vara svart; Du är väl inte "svart"? o_O Du är väl typ.. spansk? "

måste ju kunna ha lite humor med ;)

2008-12-10 @ 00:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0