och är det inte typiskt när man äntligen gjort sig lite fin

Inatt hade jag världens bästa dröm. Vampyrer,
demoner, nosferatu, varulvar osv styrde hela stan.
Jag själv var en vampyr och du var blott en helt
vanlig människa. Vi älskade varandra mest av allt
i hela jävla världen. Du skulle iväg, iväg till trygghet
och jag skulle fortsätta strida för min ras. Du var
skadad och jag kysste blodet från dina läppar.
Det var så jävla helvetes verkligt att jag kände din
varma andedräkt mot min kind när du sakta viskade
i mitt öra hur mycket du älskade mig.

GUUUUUUD


Min dröm gjorde mig bara ÄNNU MER kär i vår praktikant
som för den delen lämnade oss.. lämnade MIG.. igår.

Jag vill inte gå nå mer till skolan nu jöööööööööööhhh!

brb - lägga mig och aldrig gå upp igen :(



(bild från google)

Kommentarer
Postat av: jennifer

fin blogg :)

kram

2008-12-04 @ 20:03:02
URL: http://ffjun.blogg.se/
Postat av: Ida Hasselqvist

fin blogg!

allt bra?

2008-12-04 @ 20:05:38
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0