and your love has come too late, away from the garden gate

Jag vet att det är dumt att röka, men jag mår bra av det.
Även fast mina inre organ vill kräkas av det så mår mitt
sinne bra, blir lugnt. Jag kan bara andas ut och känna
att jag inte behöver stressa.

Sen fimpar jag och rusar vidare.

Egentligen så borde jag bo i rökstugan och ta
det lugnt resten av mitt liv..

Förlåt mamma
Jag hoppas att du aldrig kommer på mig.

Jag älskar dig för mycket för att göra dig så besviken ♥


Föresten, GLÖM FAN INTE ATT STÄLLA FRÅGOR TILL FRÅGESTUNDEN!

Kommentarer
Postat av: Maartin

Smooookes are bad packman! fast så säger dom ju inte ;D

2008-12-09 @ 00:23:39
Postat av: Anonym

pac*

2008-12-09 @ 00:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0