-

 

  • Kimi no style, asmysig svensk tjej vid namn Mimi som bor med sin man i Japan. Har klarat sig ganska bra trots allt som hänt där nere just nu, himla tur.
  • Min fina kompis Alexandra har en alldeles förträfflig blogg. Den läser jag varje dag. Hon är som en babysister för mig och ibland skriver hon till och med lite om mig, jättefint!
  • Om det fortfarande varit år 2005 så hade jag sett ut lite som henne! Hon skriver fint och bra och har en alldeles förträfflig klädstil.
  • Anton är utbytesstudent i USA och har varit borta i många månader nu. Trevligt att få läsa om ett helt annat land och deras kultur etc. Och om du läser det här så vill jag att du kommer hem nu, så att du vet!
  • Niden ger bra musiktips, skriver om aktuella skivor och lägger upp lite cool merch. Skönt med en blogg som inte är inriktad på mötley crüe, amon amarth eller annan jobbig rock/metal. Ja, you get the point!
  • Om du är intresserad av att läsa om både lite musik och lite vardagliga betraktelser + snacka med en jävligt trevlig brud, så kan ni vända er till Lisa! Har följt hennes blogg länge nu.
Jag har en himla massa favoritbloggar och jag läser som sagt ca 90 bloggar om dagen. Men detta är ett litet urval i alla fall och jag hoppas att ni hittar något ni gillar. Om jag kikar på övriga bloggar så läser jag mest om musik i alla dess former, lite om japan (anime/manga/musik/kultur) och lite om mode. Med mode syftar jag dock inte på sådana modebloggar utan snarare om folk som jag tycker har en skön stil.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Åhh gullunge!! Glad jag blir.:*

Älskar när du uppdaterar din med, hihi:*

2011-03-25 @ 14:55:26
URL: http://atypi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0