Something's got a hold on me


1. Det är så himla rörigt i mitt huvud just nu och hur mycket jag än försöker organisera så känns det inte riktigt som att det går. Jag mår bra och så, och det är egentligen kanske ingenting jag borde tänka på så mycket. Men jag känner på något vis att du vill vara med mig, att du känner någonting som jag också känner. Men du gör mig så jävla osäker hela tiden, tror det är det som ställer till sådan oreda i min hjärna. Fan, jag önskar bara att du kunde säga att det är mig du vill vara med. Sen sket jag i hur länge det håller, jag skiter i om det bara håller i en jävla dag, för det är alltid värt att testa och slänga sig ut där. Det kan göra ont och det kan göra en helt galen, men det är så himla värt det. Jag vet i alla fall att jag vill vara med dig.

2. Imorgon så åker vi tidigt på morgonen till Stockholm för att köa inför my chemical romance. Man blir ganska känslosam när man tänker på det hela, hur allting liksom började där för lite mer än 4 år sedan. Min och Elins allra första konsert var som bekant MCR och nu, fyra år senare, ska vi få se dem för andra gången. Det firar vi med köa hela dagen och en massa donken! HAPPY!

3.
I typ förrgår blev jag antagen till gruppintervju för sommarjobb på furuviksparken. Kanske hur roligt som helst, wish me luck!

Ja, och så ser det väl ut i mitt huvud just nu. Haha, hoppas det är bra med alla er fina läsare. PUSS!


1. I think I'm in love with a beautiful boy. 2. I'm going to Stockholm to se My chemical romance. 3. I've got a job interwiev at furuviksparken this wednesday. Jippie!

Kommentarer
Postat av: Malin

nr 3!!! är det möjligtsvis på torsdag du ska på den? :' isåfall ses vi!

2011-03-20 @ 11:11:20
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: Elin | Morbid Outlook

Sv: tack :)

2011-03-20 @ 16:41:45
URL: http://morbidoutlook.blogg.se/
Postat av: Elin | Morbid Outlook

Sv: Om jag var måttlig på att sy så kanske, men jag är värdelös, och jag tror inte mormor vill hjälpa mig med ett sånt stort projekt :)

2011-03-21 @ 09:58:30
URL: http://morbidoutlook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0