Crucify me, and nail my hands to a wooden cross

För det första så måste jag komma igång på riktigt med mitt affischerande för peace & love nu, känns som att det går relativt segt. Fina grejer är det i alla fall och imorse så släppte dem självaste Bob Dylan, så nu borde alla vilja åka! Jag borde väl skämmas över att säga det, men Dylan är inte alls någon karl jag lyssnar på - fast förstår att han är så pass omtyckt som han är.

Jag är oerhört trött idag men kämpar på i alla fall. Ska fixa ihop det sista inför min jobbintervju imorgon (ska ju ha svarat på några frågor samt ta med mig några bilder, betyg, arbetsintyg etc), ta en sväng på stan med elin, dricka kaffe samt ha ett danspass med min underbara Girlsgrupp. Tror jag börjar med en kopp kaffe för att komma igång!

Förövrigt tänkte jag slänga ihop ett inlägg med alla mina favoritbloggar. Jag följer ca 90 bloggar via bloglovin' och lär väl inte slänga upp alla, men jag har några speciella favoriter som jag blir extra glada över när de lagt upp något nytt. I hope you think it's a good idea!

at the moment @ spotify


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0