Or put a gun to my head and paint the walls with my brains









Petter Hellman för rockfoto.nu, bmth arenan stockholm 27/11-11

Vi blev lite sena till arenan då vi irrat runt och letat efter en restaurang som skulle falla oss alla (läs: henrik) i smaken. Till slut hamnade vi på ett fancy pizzahut där jag och elin tog ett varsitt glas vin bara. När vi anlände till arenan hade vi missat tek-one (men blivit lurade att det varit devil wears prada så vi var lite upprörda). Några bira slank ner och sen såg vi devil wears prada, som inte alls var som jag förväntat mig - dvs. något sämre. Architects var inte heller mycket att hänga i julgranen, men Sam var förjävla snygg. Innan bmth så taggade vi lite, satte upp håret, lämnade av oss väskorna och begav oss sen in i folkhavet. När outrot till anthem drog igång och strax därefter it never ends, så var vi helt inne i moshen och hoppade, skrek och flög runt. Måste dock säga att det var lite tråkigt att de inte spelade någonting alls från count your blessings. Tidigare under turnén har dem i alla fall lirat pray for plagues, men nepp - icke för oss. Tur att jag sett en massa count your blessings låtar live tidigare dock, så jag ska väl vara nöjd.

Jag hade skitroligt även fast min näsa blivit lite sné, blod på mina vans, blåmärken på armen och en knytnäve i ögat. Det är väl såhär man ska känna sig efter en sådan spelning? Helt totalt mörbultad och helt galet nöjd och glad!


& föresten, vi vann hockeyn också! 2-1 till brynäs mot fbk!

Kommentarer
Postat av: alexandra

haha jag som råkade lura, förlåååååååååt.:(

var helt lost där ett tag!

2011-01-28 @ 22:19:00
URL: http://atypi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0