Makes me sick of the situation

Har fikat med fina bästavän-eddie idag på Waynes här i Sandviken. Stället får tummen upp! Som jag sa till Eddie, "Det känns som att vi klivit över en gräns. Vi är inte längre i Sandviken!". Det förtärdes någon slags nötig kolapaj av något slag, lite te/kaffe och morotskaka - mums sa magen. Sedan gled vi hem till tidigare nämd pojke för lite vattenpipa och south park/little britain. Har haft en helmysig kväll, så jag är en nöjd tjej för tillfället.

Imorgon ska jag slappa som fan så det allra sista av min träningsvärk hinner gå över innan mitt nästa danspass på tisdag. Jag tror faktiskt att jag ska ge mig på att måla lite, för det var ett bra tag sedan nu och mina canvasar bara väntar på att bli fyllda.

Califor-nyah-nyah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0