How I love to be around this particular face I found

Ångest deluxe stod på gårkvällens schema och ingenting blev riktigt alls som jag hade tänkt mig. Lite för full och lite för seriös, så krashade min värld lite runt omkring mig. Ingen skön känsla kan jag säga, om ni mot all förmodan lyckats undvika den (grattis till er få lyckliga). I vilket fall ska jag försöka ställa allt till rätta idag, allra minst genom att be min bästa vän om ursäkt för att jag började gråta och drog ner stämningen några hack. Jag älskar dig, förlåt!

Sen kanske ingenting blir som man vill i slutändan,
det kanske bara är bestämt att det ska vara som det är.

Man kan njuta av det fina i livet i vilket fall,
som fina pojkar som luktar gott och har världens finaste hår och sånt.

& vin med en liten spets av sprite!

christoffer & jag


en av alla 38946786478 bilderna jag tog på tingsek. mer än såhär får ni inte se just nu dock!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Det där har nog hänt dom flesta!

Ha inte för mycket ångest det är glömt innan helgen är slut!



Nice blogg!

2011-01-30 @ 03:52:04
URL: http://mykindofmusic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0