Bär ditt lejonhjärta

Även fast min man Patrick Wolf tydligen bekräftat att han förlovat sig och ska gifta sig med sin pojkvän (besvikelse of dooooom) så fick det allt glida hem en cd från stan. Lite deathstars, HIM och film fick det bli med! Petter & Lottas ska ju som bekant stänga igen så nu slog dem på med 50% på allt. Funkade fint för min plånbok måste jag då säga!

Har varit och dansat lite girls inspiration på uddans också, vilket var helt galet kul. En massa slängande med både hår, höfter och stjärt blev det och jag misstänker att jag kommer att ha ont lite här och var imorgon.

Tragiskt dock att mina nya cdskivor inte får plats i bokhyllan. Måste göra någonting åt saken..


lite knölig ska man vara. jag ser aldrig ut som alla andra på bild haha!


Eller så kanske man ser ut såhär, höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0