And dear, I fear that this ship is sinking tonight

Ja då är jag hemma efter en fin liten fika med elin och malin på fina pazzo. Vi diskuterade allt mellan himmel och jord och brudarna hjälpte mig att få lite insikt i mitt pågående lilla problem, haha. Känner mig lite säkrare i mig själv atm, vilket känns galet skönt. Allting kommer att gå bra, det gäller bara att tro på sig själv! Hade även ett litet snack med pazzo's diskare! Haha, förjävla skön snubbe. Berättade om att dem brukade peta upp pinnar när brudsen gick på utedass förr i tiden.. Längesedan man skrattade sådär mycket!

Ja, och som jag sa tidigare så blir det stockholmstripp imorgon. Ser nog mest fram emot burger king, pinsam som jag är. Sen ska det bli jävla roligt att träffa alla fina vänner som man inte träffar allt för ofta (som t.ex. min älskade madde. Fan vad jag älskar dig!).

& på fredag ska jag fota lite för maxim, kulkulkul!


Kommentarer
Postat av: hehe maddedefdde

älskar dig med snuttfiaaaa:* vi måste fika eller nåt nån dag istället, blev inte så mycket prata igår:(((

<3

2011-01-28 @ 19:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0