The ballad of mona lisa

Idag är det alla hjärtans dag, vilket alla bloggare verkar skriva om - vilken slags blogg man än driver. Jag har väl inte jättemycket att säga om detta, mest bara att det är synd att så många hatar / är sura. Jag menar, jag är singel men inte sitter jag hemma och surar för det? Nej, istället lyssnar jag sönder panic! at the discos nya singel, planerar middagen som jag ska laga och kikar på mysiga efterrätter! Får sällskap om någon timme och sen kommer min styvpapi hem också, så jag ska bjuda på dunder-alla hjärtans dags-middag!

Dessutom skickar jag lite tankar till min älskade bästa vän elin, som jag inte kan vara med idag tyvärr.
Jag älskar dig! På alla hjärtans dag och alla andra dagar också.


Kommentarer
Postat av: Emma \m/

sv: Ja det gör det, sjukt ont :( haha. Men tatueran sa att det är bara för att när man väl är tatuerad på ett ställe så blir huden känsligare, + att man tatuerar på ärrvävnaden ;p Fyfan, skulle aldrig våga tatuera mig på bröstet, men det är så jävla snyggt!

2011-02-16 @ 13:09:27
URL: http://emmasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0