En miljon på banken, men ingenting att leva för

Jag måste då säga att det var riktigt längesedan jag mådde såhär dåligt. Men, jag får skylla mig själv såklart. Igår förfestade jag, Christoffer och Toiva lite lugnt i sistnämdes studio. Efter en hel del vin&sprite (och en jävla massa kissande på den läskiga toan) så drog vi oss mot Slick city. Köpte en smirnoff ice och sen drog det igång, en FÖRJÄVLA bra spelning! Hade en finisöti bakom mig som röjde loss, jag hoppade runt så mitt hår blev fluffigt och svetten var överallt! Trodde inte alls att det skulle vara sådant drag, men jag hade feeeeel. Tog det lite lugnt efteråt i studion och världen snurrade och ingenting var på min sida. Gick och la oss och när jag vaknade så var världen upp och ner, fucking pannkaka. Mådde inte solros!

Nu peppar jag Daniel Adams-Ray ikväll med Toivipapi! Ska ta lite bilder på den tidiga spelningen hade jag tänkt, och sen chillaxa lite på den sena. Mysfaktor = hög!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0