That's just the way it is

Jag saknar bloggen och sådant, men orken har bara inte funnits där den senaste tiden. Sen fyller jag vartenda tomrum med jobb eller med att spendera tid med mina underbara vänner (allra helst världens bästa vän, christoffipoffi. JAG ÄLSKAR DIG, så du vet!). Sitter jag vid datorn så sitter jag och stirrar mig dum på facebook i flera timmar och klickar mig sedan in på bloggen - men inser att jag absolut inte har någonting att skriva. Därför slänger jag ihop det här halvdumma intetsägande inlägget nu så att ni åtminstone vet vad det är som cirkulerar där innanför pannbenet på mig.

Och om jag spontant skulle ge er ett musiktips just nu, så skulle jag tipsa om Hollywood undeads nya cd (som släpptes den 5e april, jag är lite seeeen) vid namn "American tragedy". Den är definitivt värd att lyssna igenom ett par gånger och hittills har "comin' in hot" samt "apologize" blivit lite av favoriter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0