What in the world?

- hej jag heter XX och söker Karl
- han bor inte här längre tyvärr
- ah, men då är det kanske dig jag ska prata med?
- ja, gör det du
- jo, känner du till bonniers / illustrerad vetenskap / världens historia etc?
- jo det gör jag
- fint! vi erbjuder just nu 2 nr av dessa för 69 kr. så får du ett knivset på köpet eller en film om andra världskriget
- njae, kalle är nog mer intresserad av det där.
- jaha, okej.. men du, om jag bjuder dig på date då?
- .. va?
- ja, med middag och levande ljus?
- öh.. näe tyvärr
- vaddå, är du inte singel?
- nej, tyvärr
- hur länge har ni varit tillsammans då?
- över ett år!
- åh, okej! är han en fin kille då?
- ja, hehehe
- för du låter som en jättefin och trevlig tjej
- tacktack!
- ja, men då får jag tacka för mig då. hejdå!
- hejdå


Sen brast jag ut i världens skattattack.
Fett nice att bli utbjuden av telefonförsäljare sådär!

Ikväll åker jag till Gävle föresten, arbetsintervju på mcdonalds imorgon.

Kommentarer
Postat av: MADDES

Det är okej med mig men jag har fortfarande en envis förkylning med hes röst och hosta :/ Vad gör du idag? Kram

2010-09-03 @ 10:05:01
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Sofia i London

hahah knasigt! :P de tidningarna är ju för övrigt jättebra! =)

2010-09-07 @ 15:46:28
URL: http://sophedeluxe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0