varför?

Alltså kan någon jävel förklara varför det inte blir nå  bättre? Kan någon förklara varför det ENDAST blir sämre? Haha, jag sitter allvarligt och skrattar åt mig själv - för att ingenting av det här är värt det.

Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska säga, men ingenting ni gör kan få mig att må bättre - det är någonting jag har lärt mig nu. Jag kan må bättre för stunden, men lite senare så känns allt lika jävligt igen.

Ikväll tänker jag dock rädda mig själv med en fet bag in box vitt och umgås med kompisar.. Räcker det inte för att få mig att klara mig igenom kvällen, så vetefan vad som händer.

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

2010-09-11 @ 12:20:28
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0