This is how I say it to you


Alldeles strax är vi inne i oktober månad och då kommer det endast vara 3 månader kvar av detta året. 2010 har susat förbi i en alldeles galen takt hittils, och jag har nu börjat fundera lite över vad jag vill hinna åstadkomma innan året är slut.

Jag la aldrig några nyårslöften förra året, eftersom att det känns som ett sorgligt nederlag när jag ändå bara bryter dem. Dock tänker jag bestämma några få saker nu som ska genomföras innan 2010 är slut.

1. Gå ner minst 3 kg i vikt.
Klart vill jag gå ner mer än så, då jag legat på latsidan den senaste tiden (jag menar verkligen det här), men 3 kg är en riktigt bra start. I alla fall om detta ska ske på ca 3 månader.

2. Tatuera mig för första gången.
Detta kan bli en lurig en, då jag måste rådfråga läkare innan jag gör någonting. Jag har galen sjukhusfobi, så ja eh.. Får se hur denna går! Kommer i vilket fall som helst börja med en redig chestpiece som lär ta några sittningar för att sedan fortsätta med en sådan *pekar på bilden högst upp i inlägget*. Dock med andra ord än dem hon har valt, yes.

3. Flytta ifrån iggesund. Den enda jag faktiskt VET kommer hända, då vi nu till och med satt ett datum för min flytt. Jag flyttar ner till Sandviken (dvs ca 15 mil söderut, för er som inte vet) den 29e oktober. Peppar så jag nästan dör!


Har ni lovat er själva att genomföra någonting innan 2010 tar slut?

Kommentarer
Postat av: Isa

Jag har också satt flera mål! Hejar på oss :) <3



Re: Tack, du är fiiin!

2010-09-21 @ 06:42:00
URL: http://isaslife.blogg.se/
Postat av: Emma \m/

sv: Jag har tagit bort armbanden :) Dom är så stora så jag kan dra av mig dom, asgött haha. Jag gillar verkligen mina också men vafan, man kan ju inte ha dom där hela livet ^^

2010-09-25 @ 12:31:07
URL: http://emmasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0