So I can get to you before the sun will rise

Jag kan inte ens beskriva hur glad jag blir av att det är så många som tittar in här varje dag. Ni är inte många som kommenterar, men att ni faktiskt kommer tillbaka dag efter dag - gör mig helt galet glad!

Så därför skäms jag lite just nu, eftersom att jag precis är ganska oaktiv här. Jag önskar att jag hade något intressant att dela med mig av, som ingen annan redan bloggat om.. Men det känns lite torrt på den fronten.

Men, i alla fall - som ni alla vet - så kommer avenged sevenfold till Stockholm den 20e november. Alla har blivit helt hyper och överlyckliga, medans jag mest vill gråta. Samma jävla vecka har jag redan bestämt mig för att gå på bullet for my valentine och taste of chaos. Veckan innan har jag dessutom bestämt att gå på Never say die tour. SÅ HUR SKA DETTA GÅ IHOP?! Var ska jag få pengarna till allt detta? Hur ska jag ha råd med mina älskade avenged sevenfold? Haha, jag borde starta något donationskonto där folk som tycker synd om mig kan sätta in pengar..

eller va?  HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0