lies make it better, lies are forever

Nej nu är det väl ändå dags att jag rycker upp mig ur skiten. Såhär kan det ju inte fortsätta? Tur att man tar tag något i livet i alla fall. Är dags för mitt första möte angående jobbgarantin på arbetsförmedlingen idag, så nu har jag gått upp i tid och allting. Ska alldeles strax låta en mumsig frukost glida ner i magen och allt.

Ni får ursäkta min feta depp-period som varit, om jag hoppas och tror rätt så kanske det värsta är över nu. Tack för att ni stod ut med mig!

just nu; billy talent

Kommentarer
Postat av: jessica

sv: åh skönt, då behöver jag inte oroa mig längre :D då fortsätter jag med mitt liv.

2010-09-13 @ 15:58:42
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0