You run the company, fuck like a Kennedy

Får först och främst ursäkta att allt jag lovat
inte blivit av än, jag suger! Och ja, jag lovar
(haha jag skrev lovar..) att jag aldrig mer
ska lova någonting i min blogg, eftersom att
jag aldrig håller något. Puss!


Något jag dock alltid tycker om att rapportera om är mitt absoluta favoritband, my fkn chemical romance! Som jag skrivit i ett tidigare inlägg har de ett bra tag, spelat in en ny cd. Nu har den varit klar ett tag, första singeln är släppt & nu finns även ett datum för cdsläppet! Skivan, som fått det långa namnet "Danger days: The true lives of the fabulous Killjoys" (det verkar vara något med band och långa albumnamn just nu alltså?!) är beräknat att släppas 22 november. Jag fastställer nu här i bloggen att jag inte ska lyssna på någon mer låt än de två singlarna som är beräknade att släppas - "Na na na", som släpptes 28 september (och som redan lyssnats sönder, heh) och "the only hope for me is you" som släpps den 12 oktober. Ska alltså hålla mig borta från mcrsökningar på youtube och piratebay, haha!

Track listing

1. Look Alive, Sunshine
2. Na Na Na (Na Na Na Na Na Na Na Na Na)
3. Bulletproof Heart    
4. SING
5. Planetary (GO!)    
6. The Only Hope for Me Is You
7. Jet-Star and the Kobra Kid/Traffic Report     
8. Party Poison      
9. Save Yourself, I'll Hold Them Back
10. S/C/A/R/E/C/R/O/W       
11. Summertime       
12. DESTROYA
13. The Kids from Yesterday
14. Goodnite, Dr. Death
15. Vampire Money

Och föresten, nu i slutet av oktober så åker dem ut på Europaturné. Hittils är datum i England, Nederländerna, Frankrike och Tyskland släppta, alltså inget datum i Norden. Men man kan inte göra annat än att hoppas, det var ju några år sedan dem var här sist (pier pressure 2007).

sneak peak på nya videon, som släpps 14 oktober




art art art
KICKASS, if you ask me!


Kommentarer
Postat av: Anton Westin

sv: bra frågor :D ska försöka ge ett bra svar, för det finns en del rutiner jag saknar!

2010-10-12 @ 01:56:37
URL: http://antonwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0