We can never go home, we no longer have one

FÖRLÅT!

Damn vad jag suger på att blogga just nu, fan fan fan.

I vilket fall så börjar min favorit-"högtid" att närma sig, vilket alla kan gissa sig till vad det är; halloween! Jag har alltid varit oerhört intresserad & framför allt fascinerad av alla dessa illusionära sminkningar hit och dit, och i år ska det bli något extremare än tidigare år.

Från början tänker jag mig alltid att det ska bli hur extremt som helst.
Tyvärr så slutar det aldrig så.

Förra året slutade det med att jag enbart hade mina fangs i + att jag hade tuperat håret lite (?). I vilket fall så fick jag umgås med mitt absoluta favoritband, vilket var värt nog - hur oigenomtänkt min B-dräkt än var, haha.

I år blir det till att festa stort ute på Engeltofta. Berättar inte vad jag tänker klä ut mig till, men jag kan i alla fall berätta att mina fangs hänger med i år igen!







Halloween 2009, deathstars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0