I'm at my final down

Som vanligt är jag segare än vad jag själv tror, så recensionen kommer väl ikväll eller imorgon kanske. Ja, pinsamt pinsamt! Jag har dock startat ett nytt roligt projekt, något jag aldrig försökt mig på tidigare. Det har legat en gammal skrotcykel borta i ett dike ganska nära mitt radhus. För någon dag sedan fick jag för mig att jag gjorde en gärning för miljön genom att dra hem det gamla åbäket till mitt hem.

Sedan dess har jag letat efter andra "skrotcyklar" att "låna" lite delar från och nu har jag en cykelredo cykel ståendes i mitt vardagsrum! Det enda jag har kvar att pyssla med är att sätta fast en pakethållare, köpa en cykelkorg (bra att lägga väskan i när man cyklar till bussen som går till jobbet), sy handtag i skumgummi och lurvigt tyg samt köpa ett sadelöverdrag.

Dessvärre glömde jag att ta en före-bild, men den var väldigt sunkig, utan sadel, målad i en vitflammig färg, utan luft i däcken samt ja .. men ni vet ju hur en gammal sunkcykel ser ut!

Lovar att en efter-bild dyker upp, typ imorgon eller ikväll (som jag alltid säger haha :c). Annars kommer det väl upp någon när jag fixat alla tillbehör som jag skrev nyss. Pysselfia, that's me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0