Have a baby by me?




- Kom på mig själv med att dansa och nynna med i en 50 cent-låt idag på jobbet samtidigt som jag moppade inuti våra tacklådor på jobbet. Jag vet inte hur jag någonsin kunnat bli så pinsam?! Stackars de av våra gäster som iakttog mig..

- Har nu arbetat 32 hela timmar på McDonalds och jag kan inte säga så mycket annat än att jag älskar det! Jag gör det inte bara för pengarna (som jag garanterat trodde i början) utan jag älskar verkligen att gå dit och bara umgås med mina arbetskamrater och finnas där för alla våra gäster. Bästa jobbet!

- Bloggtorka, ja vi vet. Sorry, nothing to be done.

- Ny design? Jatack, den här suger. Men det betyder att - ett: jag måste sätta mig vid stationära datorn och pilla i ps. Och två: jag måste ha fantasi nog för att faktiskt komma på en ny design, heh. Känns inte aktuellt just nu, även fast min nuvarande är hemsk och intetsägande.

- Påbörjat min viktnedgång, sakta men säkert. Har jag passerat 60sträcket till nyår så blir det en ny åtsittande klänning, storfestande i Sthlm + nya pumps. HELL YEAH, we want that!

Näe kompisar, nu går jag och lägger mig. Kliver upp tidigt imorgon för att smyga mig ut i kylan och springa, pilla i mig lite frukost, besöka arbetsförmedlingen och sedan åka hem till min mamma i iggesund. Mamma, I miss you so much Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Underbart att du trivs!!:*

2010-10-18 @ 11:03:35
URL: http://atypi.blogg.se/
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: jo, tyvärr har inget av det funkat bra konstigt nog :( men kajal verkar många köra på ja! måste prova. tack för tipsen :D

2010-10-18 @ 16:12:01
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0