And I know that we still got time

Just nu känns det redan som att alla andra bloggare uppdaterat er i vad som händer just nu, då jag verkligen lagt allt på hyllan när jag varit i Uppsala / hos Elin. Men om ni inte ännu hunnit läsa detta, så ska bästa Manson i alla fall släppa ny platta nästa år. Denna gången på Cooking vinyl records istället för på Interscope dock (på Cooking har t.ex. Blondie släppt album, så det är ingen skam i detta).

Och att det snöat utav bara helvete behövde ni nog inte läsa i någons blogg för att upptäcka. När vi skulle traska iväg till bussen från Sandviken till Gävle så klev vi ut från det varma radhuset för att kliva in i helvetet.. Ja, alltså helvetet som frusit över i princip - SÅ JÄVLA KALLT! Nu har jag dock börja vänja mig (hur snabbt det än må ha gått) och tycker nästan att det är lite mysigt.

Och för någon vecka köpte jag på mig två nya cdskivor när jag traskade på stan och halloweenshoppade. Kändes fint med två nya fina till min redan ganska stora cdsamling. Inte fy skam det vill säga!

edit:
Justja, glömde skriva att det i uppsala var ganska.. (förlåt) värdelöst. Det var roligt att träffa likasinnade, spela lite tvspel, att bläddra i lite manga & få ont i röven av att sitta för länge på hårda stolar och kika AMV's. Men medelåldern låg på 10 år, nästan ingen dansade på discot och ja - alla var för små bara :c Nu peppar jag Uppcon i juni istället, för det är ett måste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0