I want the hand of god to come and strike me down



Jag vill inte tycka om er musik, jag vill verkligen inte det. Ni betér er som skit när ni väl är på ett spelställe, ni trashar allt som om ni vore stjärnor (även fast ni är långt ifrån det..), behandlar andra band som skit och spyr galla överallt och behandlar oss tjejer som objekt.

Ändå kan jag inte låta bli att lyssna på cd'n nästan varenda jävla dag och inte fan kunde jag låta bli att skriva detta i bloggen heller. Nej, för okej - jag kanske inte tycker att ni förtjänar det - men fan vad folk inte får gå miste om musiken.

Jag gör det för folkets skull, inte för eran.
Och det där lät inte alls corny, neeeeej..

Och jävlar i helvete vilken snygg bandbild och fan i helvete, grym ny "livevideo". Och tacka gudarna för att jag inte stod i mitten under arvikaspelningen (som syns stup i kvarten i videon). Ibland ska man ha tur också, räcker med den där vidriga neverstorevideon jag är med i..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0