En annan typ av disco

Stockholm 16/11 - 2010
&
Uppsala 17/11 - 2010




Och redan nu efter första bilden kan vi konstatera att jag har ticks och alltid måste göra en grimas med munnen. Kommer aldrig ändra mig, så deal with it! :'D











Du är bäst Elin! Tack för att du alltid gör allting så himla mycket bättre och roligare, och för att just du vill vara min bästa vän. 80% av alla spelningar jag varit på har varit med denna underbara damen, nämligen min allra bästa vän i hela vida världen. Jag är så nöjd över att vi har samma musiksmak (fast nej, Donkeyboy är inte bra Elin..) så att jag jämt har en partner in crime där i Estocolmo. Nu taggar vi Bring me the horizon den 27e januari!

Glöm aldrig hur mycket jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Malin;

cutiepies yes you are!

2010-11-19 @ 22:24:04
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0