And the shadow of the day will embrace the world in grey

När ni läser det här är jag på jobbet och sliter, men tack vare blogg.se's nya funktion med tidsinställda inlägg - så kan ni få lite att läsa av mig ändå (åh som jag har väntat på detta, tack blogg.se!). Jag har varit nära många gånger att till och med byta sida att blogga från, bara för att komma åt den här funktionen. Happy!

Jag är inte hundra procent säker på detta, men jag misstänker att jag helt glömde bort att visa er de fina autograferna jag fick i Tyskland. Var på helmysiga signeringar där man fastnade för att snacka ett tag, allra helst med lamb of god och heaven shall burn.





30 seconds to mars



HIM



bullet for my valentine



lamb of god


Om ni undrar var heaven shall burn autograferna tog vägen så gav jag bort dem till min fina pojkvän, som tycker mer om dem än vad jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0