DON'T STOP THE BEAT


Tack för kommentarerna till föregående inlägg Jennifer & Alex,
made my day <3


Jau, trodde inte att man kunde vara mer slutkörd än jag var igår - men det är jag idag. Jag börjar sakta men säkert inse att jag inte kommer att klara av ett heltidsjobb haha! Just nu ligger jag och flyter ut som en stor lerpöl i vår ena soffa med ena handen på tangentbordet och andra handen hållandes i en sked som gräver sakta men bestämt ur en stor nutellaburk. På schemat idag står "bli fet" och det är precis det jag pysslar med.

Eftersom att jag antar att detta fortfarande ska föreställa en musikblogg så kan jag passa på och tipsa er om mina fina vänner i Dunderpatrullens nya cd - Analoga stereoider. Den finns på spotify och du finner den här!

(Om ni känner er riktigt snälla så kan ni ju alltid gå in på hemsidan eller cdon eller något sånt och beställa hem cdn också, ye!)


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hej:) tipsar i mitt senaste inlägg om en superbra leave in cream:) vore kul om du kikade in:D och delade med dig om du har några tips på bra hårprodukter?

2010-05-20 @ 19:06:32
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0