TAKE IT IF YOU WANT IT NOW

Jag sitter i huset brevid hemma hos min fina Rickard och dricker lite öl. Känns helt underbart i den nya lägenheten, även fast jag inte fått internet än (ja, jag är desperat). Igår var det en liten chillkväll hos mig med gitarrspelande och folk som somnade på min toa med brallorna nere, ye! Mina grannar kom över och ja, det var fan trevligt!

Imorgon ska jag få internet sägs det, får väl se! (Ja, jag hoppas)

Sen är allting ganska komplicerat just nu i mitt liv, inte jätteroligt men ja - allt löser sig till slut. Mer om det någon gång när jag orkar / vill / känner att det passar sig för bloggen.

VI HÖRS NÄR JAG FÅR INTERNET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0