SO HAVE YOUR PRECIOUS ♥ STOPPED BEATING



Ja, jag hade tänkt slänga upp bilder från spelningen på Maxim igår med adept, surviving the charade, ink stained promises och arrows overseas - men Elin hade en retarderad usb-sladd som inte passade min kamera, så det sket sig. Jag försöker slänga upp dem imorgon när jag kommer hem dock!

Kvällen ballade ur igår i vilket fall. Spelningen var kickass och efter den gled vi in på club monster för att dricka några bärs, som blev lite för mycket. Jag var helt lost, men lyckades på något sätt möta upp adept utanför för att sedan gå och efterfesta på deras hotell.

Jag ska inte berätta om vår kväll i detalj, men det var roligt och jag är glad att jag minns allt (och sjukt förvånad över att jag minns allt)! Idag fick man det man förtjänade, men det börjar lugna ner sig nu. Det är bara att ta nya tag, för ikväll glider vi tillbaka till maxim för att avnjuta Johnossi! SEE YOU THERE!

Kommentarer
Postat av: Mymlan

Ärsch - inget går nära mig...

2010-07-15 @ 14:50:22
URL: http://www.evenemang.se/om/Johnossi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0