NOTE TO SELF, NEVER FUCK UP


Jag har haft en ordentligt dålig dag. Eller ja, rättare sagt eftermiddag. Jag har nog aldrig riktigt förstått mig på det här med internethat, i alla fall inte att offentliggöra sånt på sidor som facebook. Om man har en dispyt, så är det väl mellan de inblandade människorna? Inte mellan alla de övriga på din vännerlista som också kan se vad du skriver?

Jag och min pojkvän har gjort slut och jag dumpade honom på ett fittigt sätt, vilket jag är medveten om. Jag vet hur usel jag har varit och att det inte var rätt gjort, men jag ville på samma gång inte ljuga honom rätt upp i ansiktet - that's not my thing. Sen har han tydligen börjat snacka en massa crap nu, vilket svider ganska hårt.

Han känner mig, vet allt om mig, vet allt vad jag tycker om alla - och det tycker han tydligen är hans rätt nu att vidarebefordra till alla. Jag litade på honom.. älskade honom. Just nu känner jag bara att det inte ens är värt att bry sig. Ska man inte ens kunna öppna sig för den personen som det är menat att man ska kunna dela allt med?

Nu har han bett mig att aldrig någonsin mer ta kontakt med honom, vilket jag tänker respektera. Jag hoppas ändå innerst inne att han läser det här och kanske förstår att det han gör/gjort inte alls är speciellt rätt. Felix, glöm inte att jag vet är fullt medveten om att jag gjort fel. Glöm inte att jag vet att jag var ett svin, att jag förtjänar att du hatar mig. Men ger det dig verkligen rätten att sabba för mig och säga att du vill spotta på mig? Skulle inte tro det. Bara släpp allt och gå vidare, hata mig om du vill - men sluta hata mig på facebook.

Jag kanske inte gjort rätt nu heller som skrivit detta på bloggen, men jag vet inte vem jag annars ska vända mig mot. Vet att mina närmsta läser här och kanske kan förstå mig lite, och förstå vad som pågår. Vill någon av er att jag ska ta bort det? Säg till, så är det borta.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

<3

puss på dig gumman.

2010-05-12 @ 23:54:36
URL: http://atypi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0