I'M LEAVING TONIGHT


När jag försiktigt tassade omkring i Malins fina blogg, så hittade jag ett inlägg som inspirerade mig. Vad är det egentligen som får oss tjejer på fall, vad är det som får det att pirra till lite extra där i magen - nästan sådär så man mår lite mysigt illa och blir helt röd i ansiktet?

Jag kan bara prata för mig själv, vilket jag också tänker göra. Och om någon av er där ute som läser min blogg - faktiskt stämmer in på flera av dessa punkter, så får du väldigt gärna höra av dig. Fast jag kan inte lova någonting, men du kan få träffa mig över en fika i alla fall! Heh, gullig jag är.

  • Vackra händer, alldeles mjuka med långa fina fingrar.
  • Ett leende som är speciellt. Det finns inte många som man ens lägger ner tid och kraft på att faktiskt kika en extra gång på, men vissa lägger man på minnet - långt och djupt in i minnet. Sen när man känner sig lite nere, kan man plocka fram dem som små skatter och bara känna hur man blir glad ända in i själen.
  • Mjukt och mysigt hår!
  • En alldeles förträfflig och myseligosig dialekt. T.ex. värmländska, stockholmska eller göteborgska.
  • En musiksmak som påminner om min.
Det här skulle bli ett jättegulligt inlägg som skulle vara värsta poetiskt, men det slutade fan som en kontaktannons. Tack och hej för mig -.-



source

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0