IBLAND GÖR MAN FEL IBLAND GÖR MAN RÄTT


(Det här inlägget skulle ha kommit upp tidigare, men hade inte gjort det.. lol)


Liten update;


- Fortfarande inget internet, jag ska stämma telia (nej, det ska jag egentligen inte göra)
- Jag har inte sovit inatt, skrev nyss prov & ska snart lämna tråkiga besked
- Åker till östersund på fredag tillsammans med elin för att gå på Dunderpatrullens releaseparty och sedan slagga hos Jim. Dem släpper ny cd you see, and it will be awesome ye.
- Jag ska försöka sluta skriva och säga "ye"..
- Har brutit min förlovning med Felix, men det kan vi prata om senare eller hur? Nu ska vi tänka positivt och inte tänka på det gamla. Livet går vidare!

Nu kilar jag iväg till lektion och ja, snart får jag mitt internet och då blir det vanliga uppdateringar som förr.

 

edit; NU HAR JAG INTERNET YESYESYES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0